5 Mayıs 2010 Çarşamba

Sihirli Sayfalar

Geçen haftalarda İstanbul'da çok rüzgarlı günler geçirdik. Bu günlerden birinde Ada'yı arabası ile sahile indirme hatasında bulundum. Yürüyüşe Kuruçeşme'den başladık. Ada'cık yürümeye başladıktan kısa bir süre sonra uyuyakaldı. Yürümekten vazgeçip bir kenara otursam bir türlü oturmasam bir türlü. Ada arabasında tıngırdadığı müddetçe gayet güzel uyuyor fakat durduğumuz anda uyanıyor. Yürümeye devam etmeye karar verdim. Fakat özellikle Akıntı Burnu'ndaki rüzgarı gözüm yemediği için yürüyüşe sahil tarafından değil de karşı kaldırımdan devam ettim. Bebek'e yürürken hep sahil tarafındaki kaldırımı tercih ettiğimiz için karşı kaldırımda ne var ne yok çok da dikkatli bakmıyoruz. Meğersem Bebek'te güzel mi güzel bir çocuk kitapçısı açılmış.

İsmi Sihirli Sayfalar. Geçen Pazartesi günü şöyle bir uğradım. Pek ferah bir mekan. Raflar çocukların boylarına göre ayarlanmış. Kitaplar da yaşlara göre gruplanmış. Ben daha çok Ada'ya uygun kitaplar aradığım için tüm rafları detaylı karıştıramadım. Ama görebildiğim kadarıyla gayet özenli bir kitap seçkisi var. Burada 3-6 yaş arası çocuklar için düzenli olarak kitap okuma etkinlikleri de yapılıyormuş.

Sihirli Sayfalar'ın en beğendiğim yanı ise Küçük Prens'in ilüstrasyonlarından esinlenilmiş logosu. Dükkandan kitap aldığınızda kitaplarınızı üzerinde bu logonun basılı olduğu bir bez çantada veriyorlar, bu da ayrı bir hoşluk.

Daha fazla bilgi için: Sihirli Sayfalar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder