29 Temmuz 2010 Perşembe

Çocuk Odaları İçin Resimler

Kafam bozuk olduğunda en büyük terapilerimden biri ya ev ilanı bakmak ya da etsy'de amaçsızca dolanmaktır. Ada doğduktan sonra etsy turlamalarının ana odağı 'Ada için alınabilecek şeyler' oldu tabi. Zaman içinde biriktirdiğim favori illustratörlerimden seçmeleri iftiharla sunuyorum.

Happy Doodle Land
Bu dükkanın ismini 'Mutlu Karalamalar Diyarı' diye Türkçe'ye çevirebiliriz. Flora Chang'ın illüstrasyonları çocukluğumun resimli kitaplarından fırlamış gibi. Bakıp bakıp mutlu oluyorum :)





Pixel and Post
Pixel and Post'u kısa mesajlı baskılarına bayıldım! Çocuğunuza her gün 5 sebze/meyve yemesini hatırlatmak için durmaksızın dır dır edebilirsiniz yahut odasına, mutfağa ya da yemek masasının yakınına 'Eat 5 a day' baskısını asabilirsiniz. Karar sizin :)




Darling Clementine bir Norveç firması. Hayran kaldığım İskandinav tasarım ekolü tüm işlerine sinmiş durumda: basit ve güzel. Ada'nın odası için aylar önce satın alıp hala asamadığım Marionette serisindeki karakterler sanki canlanıp konuşacaklarmış gibi. Aşağıdaki resimleri kopyalamak üzere sitelerine girdiğimde bir de ne göreyim; Marionette'lerin yastıklarını da yapmışlar. Herşeyim takım olsun diyenlere duyrulur.








Marionette'leri ısmarlarken kafamda onları IKEA'dan geçen sene aldığım kare çerçeveler içinde asma planım vardı. Fakat ne yazık ki bu kare çerçevelerin devamını bu sene IKEA'da bulamadım :( Tamam biliyorum, bu yine de iyi bir bahane değil ama günah çıkarma çabalarımı mazur görün. Ben en iyisi cicilerimizi en sevdiğim illüstratörlerden Geninne Zlatkis'in kuş resimleri serisini asmak için kullandığı ip ve mandal yöntemi ile asayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder