14 Mayıs 2010 Cuma

Bebek/Çocuk Odalarına Duvar Çıkartmaları

Bugün Zeynep ile konuştuk; bebek odasının duvarları için araştırma yaptığını söyledi. Bir an bir sene öncesine gittim, aynı şekilde Ada'nın odasının duvarları için ne yapsak diye düşünüp nasıl da heyecanlandığımızı hatırladım.

Benim amacım Ada'nın duvarlarından birine kendim bir resim yapmaktı. Fakat zaman daralınca bir de hamile iken boya kokusunu solumanın sakıncalı olduğuna karar kılınca bu gerçekleşmemiş bir proje olarak kaldı. Ancak Ada'nın odasını renklendirecek resim ve çıkartma aramalarım bir süre devam etti. Zeynep'le konuşunca o dönemde etsy'de bulduğum bazı dükkanlar aklıma geldi ve bunları tumbik'e yazayım dedim.

Graphic Spaces
Bu dükkandaki duvar çıkartmaları çocuğunuzun ismi yazacak şekilde kişiselleştirilebiliyor. Ayrıca çıkartmadaki renkleri de beğeninize ve odanızın rengine göre değiştirebiliyorsunuz.




Choco Venyl
Choco Venyl'in duvar çıkartmalarının odanıza renk ve stil katacağı garanti :)





LoveMaeStore
Bizim çocukluğumuzda kağıt bebekler oldukça yaygındı. Bebeklerini giydirip süslemeye meraklı kız çocukları için gayet ekonomik ve Barbie'lere kıyasla çok daha sevimli bir alternatiftir kağıt bebekler. LoveMaeStore'da duvara yapıştırılabilen kumaştan yapılmış büyük boylu 'kağıt bebekler' var. Resimde gördüğünüz kızlara türlü çeşitli kıyafetler giydirip çeşitli kombinasyonlar denemek mümkün.




Oğlan çocukları için de gayet eğlenceli seçenekler var. 'Kendi canavarını kendin yarat' temalı canavar çıkartmaları benim de ağzımın suyunu akıttı doğrusu.





Aynı zamanda rengarenk harflerden ve birkaç noktalama işaretinden oluşan alfabe seti de hoş bir seçenek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder